Reklama Socialiniuose Tinkluose: Kaip Būti Influenceriu? | Kaip-uzsidirbti.lt

Reklama Socialiniuose Tinkluose: Kaip Tapti “Influenceriu”?

Reklama Socialiniuose TInkluose

Reklama socialiniuose tinkluose yra puikus būdas uždirbti pinigų tiek iš pardavimų, tiek ir iš savo vardo.

Prieš keletą metų pasaulyje itin išpopuliarėjo asmeninių dienoraščių, tinklaraščių (blog‘ų) rašymas, filmavimas, o žmonių asmeninio gyvenimo detalės pritraukė tūkstančius, jei ne milijonus, skaitytojų ir žiūrovų.

Toks reiškinys visuomenėje pradėjo būti vadinamas reklama socialiniuose tinkluose ir tapo vienu efektyviausių būdų parduoti įvairaus tipo prekes ir paslaugas bei padidinti pardavimus.

Bet tai nebuvo tik vienpusė nauda įmonėms: visame pasaulyje pradėjo kurtis reklamos agentūros, o daugiau dėmesio ir unikalų turinį socialiniuose tinkluose skelbę žmonės tapo „Influenceriais”.

Šis straipsnys apie tai, kaip galima uždirbti iš reklamos socialiniuose tinkluose tiek įmonėms, tiek ir žmonėms, kurie nori būti nuomonės formuotojai, bet nežino nuo ko pradėti.

Kas yra Influenceris?

Prabėgus 2019-iems metams galima drąsiai teigti, kad labiausiai paplitusi nauja „specialybė“ visame pasaulyje – nuomonės formuotojas (ang. social media influencer).

„Influenceris” arba įtakotojas – tai asmuo, kuris naudodamasis savo asmenine socialinio tinklo paskyra gali pasiekti didelę auditoriją žmonių ir gali lemti pardavimus pasitelkdamas reklamą savo socialinėje paskyroje su savo sekėjais (ang. followers).

Nereikia net sakyti, kad pastaruoju metu socialiniai tinklai tapo viena didžiulė reklamos platforma – žinomi žmonės dalijasi savo atrastais produktais, pradedantieji influenceriai siūlo akcijų kodus ir kuponus, ieško savo auditorijos ir laukia pripažinimo didelėse socialinių tinklų bendruomenėse.

Kas yra Influenceris

Kiek Uždirba Influenceris?

Tikriausiai vienas svarbiausių klausimų, kiek uždirba nuomonės formuotojai Lietuvoje?

Įprastai „influencerių” uždarbis būna kelių rūšių, priklausomai nuo sekėjų bendruomenės dydžio, agentūrų su kuriomis jis dirba bei produktų kuriuos reklamuoja.

  • Mažiausiai sekėjų turintys asmenys (iki 5 000) už reklamą socialiniuose tinkluose dažniausiai gauna nuolaidų kodus ir juos dalindami savo ratui pritraukia vartotojus naudotis naudotis tam tikromis paslaugomis ar įsigyti produktus su nuolaida.
  • Vidutiniu sekėjų skaičiumi galintys pasigirti nuomonės formuotojai (10 000 – 30 000) už reklaminius įrašus būna apdovanojami įvairiais produktais, daiktais, nuolaidomis bei tam tikrais atvejais gauna atlygį, kuris svyruoja nuo 50 iki 500 eurų.
  • Didelius skaitytojų srautus turintys nuomonės formuotojai (nuo 40 000 – 50 000 ir daugiau) už reklamą socialiniuose tinkluose gauna ne tik finansinį atlygį, kuris gali siekti nuo 100 iki 1000 eurų standartiškai už nuotraukos ar publikacijos įkėlimą, tačiau yra gausiai apipilami dovanomis, atostogų pasiūlymais, neretai tampa ir reklaminiais produkto veidais.

Ši technologijų meto “specialybė“ leidžia žmonėms ne tik užsidirbti papildomų pinigų, bet ir tapti ganėtinai žinomais veidais savo šalyje.

Galimybė dirbti bet kuriame pasaulio kampelyje, nevaržomam darbo laiko ir būti žinomu reklamos veidu ir Jums atrodo žavi galimybė?

Siūlome atkreiptį dėmesį į patarimus kaip ir jūs galite tapti nuomonės formuotoju (ang. influencer).

7 Žingsniai Kaip Tapti Nuomonės Formuotoju (Influenceriu)

Uždarbis iš Reklamos Socialiniuose Tinkluose

1. Socialinio Tinklo Pasirinkimas

Raskite jums labiausiai patinkančią ir patogiausią socialinių tinklų platformą ir ten susikurkite paskyrą.

Jei turinį kursite  keliose platformose, nepamirškite, kad jos turi būti skirtingos, t.y. jei vienoje platformoje keliate tik nuotraukas, kita platforma turi leisti rašyti ilgesniuis (reklaminius) tekstus ir atvirkščiai.

2. Konkurencijos Įvertinimas

Prieš kurdami turinį, įvertinkite vyraujančią konkurenciją ir kitus jau populiarius nuomonės formuotojus rinkoje.

Stebint jau žinomų tinklaraštininkų įrašus nejučia ir pats žmogus gali pradėti rašyti, fotografuoti ar filmuotis itin panašiai. Šiame žingsnyje svarbu įvertinti konkurenciją, rasti jų panašumus ir pasiūlyti savo unikalų turinį. Galbūt mėgstate gaminti, kurti papuošalus ar piešti? Tebūnie tai būna jūsų turinio įkvėpimo šaltinis.

3. Įvaizdžio Kūrimas

Kurkite savo įvaizdį.

Tam, kad būtumėte atpažįstamas viešojoje erdvėje svarbu susikurti savo stilių – tai gali būti redagavimo efektai, frazės, temos arba itin unikalus vartotojo vardas.

4. Investavimas

Nebijokite net ir mažų investicijų.

Nors naudojimasis socialinių tinklų platformomis yra nemokamas jums gali tekti šiek tiek investuoti į jūsų reklamą socialiniuose tinkluose taip pat. Nuotraukų ir video įrašų redagavimo programos, temos arba įrašų iškėlimas – dalykai kurie reikalauja minimalių investicijų (gali kainuoti tik kelis eurus), tačiau padės pritraukti didesnę auditoriją.

5. Plano Pasiruošimas

Turėkite planą savaite, mėnesiui ar net metams.

Sugalvokite ir apsibrėžkite tarsi verslo plane tikslus kurių norite pasiekti – tai gali būti augantis sekėjų skaičius, įmonių pritraukimas ar tam tikros auditorijos pasiekimas. Nusistatykite laiko tarpą, per kurį šių tikslų norite pasiekti. Stebėkite, kokius rezultatus neša jūsų įrašų skelbimas ir atsižvelgdami į tai priimkite sprendimus.

Turėdami šiuos duomenis galėsite matyti kokie ir kada skelbiami įrašai yra populiariausi ir su kuriais įrašais jūsų sekėjų skaičius didėja. Tiesa, būtinai domėkites ir sekite pasaulines tendencijas – tinkami įrašai reikiamu laiku gali itin padidinti jūsų populiarumą itin ženkliai.

6. Papildoma Reklama

Nepraleiskite progos priminti apie savo kuriamą turinį ir pasireklamuokite.

Dalyvaukite renginiuose, seminaruose, diskusijose – taip tinklaraštininkų ir jų sekėjų visuomenėje būsite dažniau matomas ir atpažįstamas veidas.

7. Socialinė Veikla

Prisidėkite prie socialinės veiklos.

Gyvūnų globos organizacijų, socialinių akcijų rėmimas ir šių žinių platinimas savo socialinių tinklų platformose bus ne tik puiki reklama socialiniuose tinkluose, bet ir pavyzdinė veikla jūsų didėjančiai sekėjų bendruomenei.

Didėjantis sekėjų srautas didins ir jūsų matomuma socialinėse erdvėse, kartu atsivers galimybė būti pastebėtam ir įvaririų įmonių, kurios gali siūlyti nuostabias galimybes užsidirbti papildomų pinigų ar netgi tapti reklaminiu veidu.

Jeigu nesate tikri dėl savo galimybių bei kompetencijos didinant sekėjų ratą socialiniame tinkle yra daugybė įmonių, kurių pagrindinė veikla yra socialinių tinklų administravimas,  SEO paslaugos bei turinio kūrimas ir pagalba gerinant vardo žinomumą ir sklaidą internete.

Reklama Socialiniuose Tinkluose: Nauda ir Verslui!

Reklama socialinėje erdvėje tai nėra tik vienpusė nauda ir būdas užsidirbti pinigus įprastiems žmonėms pasirinkusiams nuomonės formuotojo kelią.

Socialiniai tinklai turi itin didelę naudą bet kokiam verslui, nes jų deka verslas gali pasiekti praktiškai bet kurį potencialų prekės ar paslaugos vartotoją iš viso pasaulio ir ženkliai padidinti pardavimus.

Reikia suprasti tai, kad reklama socialiniuose tinkluose tai nėra tik nustatytos sumos apmokėjimas už tam tikro produkto ar paslaugos reklamą paskirtam laikotarpiui.

Didžiausias socialinių tinklų privalumas yra tas, kad kiekvieną reklamos kampaniją galite nustatyti pagal jūsų produktą bei tinkamiausią auditoriją, o ją paskleisti skirtinguose socialiniuose tinkluose pagal pagrindinius jų lankytojus.

Socialiniai tinklai kaip „Facebook“, „Instagram“, „Snapchat“, „Twitter“ ar „Linkedin“ turi visiškai skirtingas vartotojų auditorijas ir tinkamai pasirinktas tinklas bei puikiai nustatyta reklamos kampanija pasitelkiant į pagalbą nuomonės formuotojus ar naudojant standartinę socialinio tinklo reklamos kampaniją gali atnešti itin didelę finansinę naudą verslui!

Jeigu nesate tikri dėl asmeninių sugebėjimų paruošti sėkmingą ir efektyvią reklamos socialiniuose tinkluose kampaniją, Lietuvoje yra daugybė, puikiai savo darbą išmanančių agentūrų, kurios jums padės išspręsti šį klausimą už nustatytus įkainius.

Pabaigai

Reklama socialiniuose tinkluose yra nuostabus būdas padidinti pajamų srautą tiek fiziniams, tiek ir juridiniams asmenims.

Tačiau atminkite, kad svarbiausia prieš pradedant užsiimti šia veikla ar naudotis reklamos paslaugomis, nusistatykite aiškiai apibrėžtus tikslus ir uždavinius.

Susiję Straipsniai:

Augustas Daumantas

Autorius ir pagrindinis redaktorius turį įgijęs aukštąjį išsilavinimą Finansų srityje. Šiuo metu tinklaraščio autorius didžiąją laiko dalį autorius skiria asmeniniam elektroniniam verslui. Turinio autorius nėra investavimo ar finansų valdymo konsultantas/patarėjas.

Daugiau apie mus skaitykite čia.

guest
0 Komentarai
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright © 2024. All Rights Reserved. Kaip-uzsidirbti.lt